csak €9.85
Atomic Email Tracker
Az Atomic Mail Tracker jellemzői

Szeretné tudni, hogy ki olvassa a hírleveleit?
Az Atomic Mail Tracker egy online szolgáltatás (egyelőre csak angol
nyelven), amelynek segítségével figyelemmel tudja kísérni az e-mail
kampányának a hatékonyságát. A szolgáltatás előfizetőjeként mindig
tudni fogja, hogy a hírlevelére feliratkozottak közül valójában ki
olvassa el, illetve ki kattint rá valamelyik linkre a levélben belül.
A fontosabb figyelemmel kísért jellemzők:
-
A feliratkozottak összes száma és a hírlevelet olvasók
számának aránya
Megtekintheti, hogy a hírlevélre feliratkozottak hány százaléka olvassa ténylegesen a hírlevelet, megláthatja, milyen gyakran kattintanak rá linkekre, és mely linkekre kattintanak a leggyakrabban. A százalékot automatikusan számolja a program, és egy könnyen érthető grafikonban jeleníti meg. -
A feliratkozottak országa
Megtekintheti, hoyg a feliratkozottak közül mekkora arányt képviselnek a hazai és a külföldi olvasók. A program mindig a legfrissebb GEO IP adatbázist használja a feliratkozottak országának ellenőrzéséhez. Az eredményt torta diagramban jeleníti meg. -
A hírlevél olvasásának ideje
A vezérlőpulton láthatja a részletes statisztikát az időt illetően: a hét melyik napjának melyik órájában olvasták el a levelet. -
Érzékenység dinamika
Megtudhatja, hogy az érdeklődés szintje hogyan változik a hét napjai szerint, az olvasók érzékenysége hogyan változik az idő folyamán, milyen hosszan olvassák az üzenetet stb. -
A kampányok hatékonyságának összehasonlítása
Több paramétert tud összehasonlítani bármely két kampánynál. A legegyszerűbb, ha egymás fölé helyezzük a képeket, és összehasonlítjuk a hatékonyságukat. Ezzel a módszerrel be tudja hangolni a kampányait. -
Többféle diagram a többi aktivitást illetően
Ezeket a képernyőképek oldalon tekintheti meg.
Az Atomic Mail Tracker-t bármelyik levelezőprogrammal tudja integrálni (lásd a használati utasítást). A szolgáltatásból a letöbbet az Atomic Mail Sender vagy az Atomic Email Studio programmal tudja kihozni.