Atomic Email Tracker egy web-alapú szolgáltatás az elküldött e-mailek nyomon követéséhez (egyelőre magyarul nem áll rendelkezésre).

A hatásos e-mail kampány kulcsa, hogy meghatározzuk, kivel, mit és mikor kommunikálunk. Semmilyen techikai ismeret vagy extra erőfeszítés sem szükséges ehhez!

  1. Hozzon létre egy Email Tracker fiókot*, és ellenőrizze le, hogy aktív-e. A jelszót e-mailben kapja meg a regisztráció után.
  2. Az Atomic Email Tracker-t integrálhatja bármely tömeges e-mail vagy hírlevélküldő szoftverrel. A legjobb eredményt az Atomic Mail Sender** programmal érheti el.
  3. Lépjen be a saját E-mail nyomkövető vezérlőpanelhez, és elemezze az összegyűjtött staisztikákat.

*A fiók létrehozása után 10 napig ingyen kipróbálhatja a szolgáltatást. A szolgáltatásban semmilyen korlátozás sincs. Ha tetszik a szolgáltatás, fizethet az Ön Email Tracker fiókján keresztül, az interneten keresztül azonnal az AtomParknak közvetlenül, vagy a webáruházunkon keresztül (forintban, magyar számlával).

**Miután regisztrált az Email Tracker szolgáltatásra, és létrehozta a hírlevél kampányát az Atomic Mail Sender szoftverben ('Szolgáltatás' -> 'Hírlevél nyomkövetése' menü), a rendszerünk automatikusan hozzáad egy címkét a hírlevélhez, aminek segítségével az Email Tracker figyelemmel kísérheti a szétküldött e-mailek sorsát.

A következő jellemzői vannak az Email Tracker szolgáltatásnak:
  • Korlátlan számú e-mail kampány
  • 10 részletes jelentés szűrési lehetőségekkel és diagramokkal
  • Címzettek adatainak rögzítése, mint az e-mail cím, IP cím, ország, az e-mail megnyitásának dátuma és időpontja, a kattintott linkek száma, a megnyitott e-mailek száma, megnyitási gyakoriság, CTR
  • Egyedi és nem egyedi műveletek nyomkövetése
  • Jelentések küldése e-mailben
  • Néhány nyomkövetési eredmény exportjának lehetősége RSS-be

További információk az Atomic Email Tracker panel statisztikáit illetően

A következő jelentések állnak rendelkezésre az Atomic Email Tracker Paneljén:

  1. Általános összefoglaló - statisztikai táblázat, amely megmutatja a kampány nevét, indításának dátumát, kiküldött e-mailek számát, a megnyitott e-mailek számát, a megnyitás gyakoriságát, a rákattintott linkeket a CTR-rel.
  2. Utolsó 100 nap - megmutatja az általános statisztikákat a legutolsó 10 napon.
  3. Címzettek aktivitása - részletes információ azokról a címzettekről, akik megnyitották az e-mailt, és/vagy rákattintottak valamelyik linkre a levélben. A táblázat megjeleníti a kampány nevét, a megnyitás dátumát, a címzett IP címét, e-mail címét és az országát.
  4. Dinamika - nyomon követheő az ütemezett aktivitások az összes kampányban, ami az elmúlt 7 napban történt (megnyitott üzenetek és rákattintott linkek arányszámokkal és CTR)
  5. Kampányok összehasonlítása - összehasonlíthat 2 kampányt a CTR és megnyitási arányt illetően a kampányok első 5-100 napjában..
A hatékonyságról szóló jelentések:
  • Kampányazonosító szerint - ezek a statisztikák hasonlóak az Általános összefoglalóhoz, de kampányszűrő nélkül. Itt az ÖSSZES kampányt tekintheti meg a megfelelő adatokkal: indítás dátuma, kiküldött e-mailek, megnyitott e-mailek megnyitási aránnyal, rákattintott linkek CTR-rel.
  • Országok szerint - általános információt nyújt a megnyitott e-mailekről és/vagy a rákattintott linkekről országok szerint. A következő adatokat tartalmazza:: ország, megnyitott e-mailek megnyitási aránnyal, rákattintott linkek CTR-rel.
  • Órák szerint - az adatok órák szerint csoportosítva.
  • Napok szerint - az adatok a hét napjai és órái szerint vannak csoportosítva.
  • Hónapok szerint - az adatok hónapok és órák szerint vannak csoportosítva.

Numerikus értékek a jelentésekben:

  • Elküldött levelek - az ütemezés szerint elküldött e-mail üzenetek összes száma a kampányban.
  • Megnyitott üzenetek - azon címzettek száma, akik megnyitották (megtekintették) az üzenetet.
  • Megnyitási arány*- annak a mértéke, hogy egy bizonyos e-mail kampányban a címlistában szereplők közül hány százalék nyitotta meg az üzenetet. Megnyitási arány = megnyitott üzenetek száma / elküldött üzenetek száma. 10% azt jelenti, hogy 100 elküldött üzenetből 10-et néztek meg.
  • Rákattintott linkek - a címzettek azon száma, akik az elküldött üzenetben rákattintottak egy vagy több linkre.
  • CTR vagy Click-through rate (átkattintási arány)  -  azonline hirdetési kampány sikerének mérőszáma. CTR százalékban van kifejezve, és a következőképpen számoljuk: CTR = rákattintott linkek száma / megnyitott e-mailek száma.

Megjegyzés:

Fontos tudni, hogy a megnyitási arány sosem 100% pontosságú, mivel:

  • egy "megnyitás"-t észlelni csak akkor lehet, ha a címzett e-mail olvasója meg tud jeleníteni html üzenetet képpel, és ez az opció be van kapcsolva.
  • a címzett e-mail olvasója úgy van beállítva, hogy egyből előnézeti képben jeleníti meg az e-maileket, így akkor is "megnyitott" állapotú lesz, ha a címzett bele sem nézett a levélbe.