Atomic Email Tracker
>> Belépés |
|
![]() |
Atomic Email Tracker egy web-alapú szolgáltatás az elküldött e-mailek nyomon követéséhez (egyelőre magyarul nem áll rendelkezésre).
A hatásos e-mail kampány kulcsa, hogy meghatározzuk, kivel, mit és mikor kommunikálunk. Semmilyen techikai ismeret vagy extra erőfeszítés sem szükséges ehhez!
- Hozzon létre egy Email Tracker fiókot*, és ellenőrizze le, hogy aktív-e. A jelszót e-mailben kapja meg a regisztráció után.
- Az Atomic Email Tracker-t integrálhatja bármely tömeges e-mail vagy hírlevélküldő szoftverrel. A legjobb eredményt az Atomic Mail Sender** programmal érheti el.
- Lépjen be a saját E-mail nyomkövető vezérlőpanelhez, és elemezze az összegyűjtött staisztikákat.
*A fiók létrehozása után 10 napig ingyen kipróbálhatja a szolgáltatást. A szolgáltatásban semmilyen korlátozás sincs. Ha tetszik a szolgáltatás, fizethet az Ön Email Tracker fiókján keresztül, az interneten keresztül azonnal az AtomParknak közvetlenül, vagy a webáruházunkon keresztül (forintban, magyar számlával).
**Miután regisztrált az Email Tracker szolgáltatásra, és létrehozta a hírlevél kampányát az Atomic Mail Sender szoftverben ('Szolgáltatás' -> 'Hírlevél nyomkövetése' menü), a rendszerünk automatikusan hozzáad egy címkét a hírlevélhez, aminek segítségével az Email Tracker figyelemmel kísérheti a szétküldött e-mailek sorsát.
A következő jellemzői vannak az Email Tracker szolgáltatásnak:- Korlátlan számú e-mail kampány
- 10 részletes jelentés szűrési lehetőségekkel és diagramokkal
- Címzettek adatainak rögzítése, mint az e-mail cím, IP cím, ország, az e-mail megnyitásának dátuma és időpontja, a kattintott linkek száma, a megnyitott e-mailek száma, megnyitási gyakoriság, CTR
- Egyedi és nem egyedi műveletek nyomkövetése
- Jelentések küldése e-mailben
- Néhány nyomkövetési eredmény exportjának lehetősége RSS-be
További
információk az Atomic Email Tracker panel statisztikáit illetően
A következő jelentések állnak rendelkezésre az Atomic Email Tracker Paneljén:
- Általános összefoglaló - statisztikai táblázat, amely megmutatja a kampány nevét, indításának dátumát, kiküldött e-mailek számát, a megnyitott e-mailek számát, a megnyitás gyakoriságát, a rákattintott linkeket a CTR-rel.
- Utolsó 100 nap - megmutatja az általános statisztikákat a legutolsó 10 napon.
- Címzettek aktivitása - részletes információ azokról a címzettekről, akik megnyitották az e-mailt, és/vagy rákattintottak valamelyik linkre a levélben. A táblázat megjeleníti a kampány nevét, a megnyitás dátumát, a címzett IP címét, e-mail címét és az országát.
- Dinamika - nyomon követheő az ütemezett aktivitások az összes kampányban, ami az elmúlt 7 napban történt (megnyitott üzenetek és rákattintott linkek arányszámokkal és CTR)
- Kampányok összehasonlítása - összehasonlíthat 2 kampányt a CTR és megnyitási arányt illetően a kampányok első 5-100 napjában..
- Kampányazonosító szerint - ezek a statisztikák hasonlóak az Általános összefoglalóhoz, de kampányszűrő nélkül. Itt az ÖSSZES kampányt tekintheti meg a megfelelő adatokkal: indítás dátuma, kiküldött e-mailek, megnyitott e-mailek megnyitási aránnyal, rákattintott linkek CTR-rel.
- Országok szerint - általános információt nyújt a megnyitott e-mailekről és/vagy a rákattintott linkekről országok szerint. A következő adatokat tartalmazza:: ország, megnyitott e-mailek megnyitási aránnyal, rákattintott linkek CTR-rel.
- Órák szerint - az adatok órák szerint csoportosítva.
- Napok szerint - az adatok a hét napjai és órái szerint vannak csoportosítva.
- Hónapok szerint - az adatok hónapok és órák szerint vannak csoportosítva.
Numerikus értékek a jelentésekben:
- Elküldött levelek - az ütemezés szerint elküldött e-mail üzenetek összes száma a kampányban.
- Megnyitott üzenetek - azon címzettek száma, akik megnyitották (megtekintették) az üzenetet.
- Megnyitási arány*- annak a mértéke, hogy egy bizonyos e-mail kampányban a címlistában szereplők közül hány százalék nyitotta meg az üzenetet. Megnyitási arány = megnyitott üzenetek száma / elküldött üzenetek száma. 10% azt jelenti, hogy 100 elküldött üzenetből 10-et néztek meg.
- Rákattintott linkek - a címzettek azon száma, akik az elküldött üzenetben rákattintottak egy vagy több linkre.
- CTR vagy Click-through rate (átkattintási arány) - azonline hirdetési kampány sikerének mérőszáma. CTR százalékban van kifejezve, és a következőképpen számoljuk: CTR = rákattintott linkek száma / megnyitott e-mailek száma.
Megjegyzés:
Fontos tudni, hogy a megnyitási arány sosem 100% pontosságú, mivel:
- egy "megnyitás"-t észlelni csak akkor lehet, ha a címzett e-mail olvasója meg tud jeleníteni html üzenetet képpel, és ez az opció be van kapcsolva.
- a címzett e-mail olvasója úgy van beállítva, hogy egyből előnézeti képben jeleníti meg az e-maileket, így akkor is "megnyitott" állapotú lesz, ha a címzett bele sem nézett a levélbe.